Alla inlägg under januari 2015

Av Åsa - 18 januari 2015 16:29

Nu sitter jag i en ny innebandy hall och tittar på nästa barn. Det blir fjärde hallen sen i fredags. Men det är kul att barnen tycker att det är roligt!

Men som ni ser, så har jag samma raggsockor på mig!

Av Åsa - 18 januari 2015 15:37

Nu är äldsta sonen riktigt riktigt nöjd. Han och sambon har byggt "ljud" i hans bil. Så nu blir det lite dunka-dunka framöver.

Tänk att lite ljud kan göra pojkarna så glada. Och då menar jag både stora och små.

Av Åsa - 18 januari 2015 11:50

Nu är jag nyss hemkommen från yngsta sonens innebandy träning. Det var jobbigt för honom i dag, med hans astma. Men jag ville inte kliva av plan, utan kom och tog medicin i stället.

Själv förenade jag nytta med nöje....

Av Åsa - 17 januari 2015 22:18

I dagens match blev det stor förlust! Jag har aldrig varit varit på en innebandy match, där det blev så många mål gjorda. Matchen slutade i alla fall 23-4! Sonen gjorde att av målen för vårt lag.

Av Åsa - 17 januari 2015 09:04

Nu har jag vaknat igen efter att jag faktiskt lyckades somna om. Och jag mår i alla fall lite bättre. Men jag har fortfarande väldigt ont i halsen. Dock är jag inte lika tung huvudet längre, och det känns skönt. Nu är det bara att hålla tummarna för att det fortsätter i rätt riktning. Vi kan/får inte bli sjuk nu när jag har varit hemma och vabbat med sonen.

Av Åsa - 17 januari 2015 05:40

Det får inte hända nu!!! Jag vaknade för en stund sen och har jätteont i halsen och i kroppen. Precis som sonen har varit hemma för! Jag får absolut inte bli sjuk, inte under några som helst omständigheter! Så nu har jag petat i mig ett par alvedon, och hoppas att jag kan somna om och vakna pigg som en lärka sen.

Av Åsa - 16 januari 2015 21:03

Jag är nyss hemkommen från äldsta sonens innebandy match. Den var några mil bort, så det var inte jättelångt borta vilket var skönt!

Det var en "snabb" match, och i andra såg det ut såhär...

Vi fortsatte att få in några bollar till, så slutresultatet blev såhär....

Vi är i alla fall nöjda med slutresultatet! Det var helt klart en bra start på helgen. Nu håller vi tummarna att matchen i morgon går lika bra!

Av Åsa - 16 januari 2015 14:44

I dag har jag suttit med skolarbetet ett par timmar! Jag har precis påbörjat uppgift nummer två, så jag läser boken i omgångar för att inte missa något...

Sen söker jag hela tiden ytterligare information på nätet...

Snart har jag i alla fall svarat på en av frågorna i uppgiften!

Ovido - Quiz & Flashcards