Alla inlägg under mars 2015

Av Åsa - 18 mars 2015 22:57

Yngsta dotterns öron operation gick bra, den tog lite tid med det gick som sagt bra. Läkaren är lite orolig för läkningen på ena trumhinnan, så vi får hoppas att det blir bra. Vi ska på återbesök om ca åtta veckor.

Dottern har varit väldigt trött nu i kväll, och sovit mest hela tiden. Men det är ju inte så konstigt.

Av Åsa - 18 mars 2015 22:52

Åh vilken kris det är här hemma nu... Äldsta dottern fyller femton i morgonbitti och jag kommer inte i håg vart jag har lagt två av hennes presenter!!! Dessutom har jag glömt att köpa en donut åt henne till frukost... Kan meddela att jag känner mig som en värdelös mamma just nu!!!

Som tur är så hade jag råkat köpa för "många" presenter, så hon får ju i alla fall presenter. De andra får jag väl spara till julklapp eller bara ge ändå, när jag hittar dem.

Nu ska jag försöka sova några timmar!

Av Åsa - 18 mars 2015 10:07

Sonen klarade uppskrivningen!!! Jag visste att han kunde teorin, men man vet inte vad nerverna kan göra.

Så en dag som denna, är jag lite extra stolt över min son! En "milstolpe" i livet är avklarad.

Av Åsa - 18 mars 2015 10:04

I dag är det dags för yngsta dottern att bli av med sina rör i öronen. Vi fick tiden lite akut i måndags eftermiddag/kväll.

Så vi är på plats på barnavdelningen och väntar på "vår" tur. Enligt planen så ska vi åka ner till operation om ca tio minuter.

Av Åsa - 18 mars 2015 09:57

I dag på morgonen så skjutsade jag och yngsta dottern, äldsta sonen för uppskrrivning. Han verkade lite nervös när vi släppte av honom vid vägverket. Vi önskade honom såklart lycka till!

När vi åkte därifrån, så passerade vi McDonalds. Så jag passade på att köpa en kaffelatte.

Av Åsa - 17 mars 2015 22:32

Nu är det nära.... Äldsta dottern fyller år på torsdag, och hon börjar bli lite spänd och förväntansfull. Jag kommer själv i håg hur spännande det var att fylla år!

Av Åsa - 16 mars 2015 22:29

I eftermiddags ringde operationsplaneraren igen, och vi fick en operationstid till dottern. Måste säga att det var väldigt snabba bud, men läkaren sa ju att det var viktigt att det blev operation fort.

Av Åsa - 16 mars 2015 21:51

Nu i kväll så fick jag jättemysigt fika sällskap!!! Det var en vän/föredetta arbetskamrat, som kom och fikade. Det var längesen vi sågs, så det var verkligen mysigt. Vi drack Chai Latte och åt kokoskakor, mums va gott det var!

Ovido - Quiz & Flashcards