Alla inlägg under maj 2015

Av Åsa - 22 maj 2015 20:54

Det finns verkligen inget bra tv-program på tvn i kväll. Just nu ligger jag i sängen och kollar på "Våra bästa år" på tv3play. Så det är verkligen inge' bra på tvn.

Av Åsa - 7 maj 2015 16:11

I dag är jag grymt stolt över mig själv! Jag har precis haft betygssamtal med min lärare, och jag har klarat kursen på ett bra sätt. Mitt betyg i ämnet blev C, så jag är nöjd.

Att jag har haft betygssamtalet innebär även att jag nu är färdigutbildad barnskötare! Och jag är så stolt över mig själv att jag har lyckats få i hop skola, arbete och familjen! Jag ger mig själv en stor klapp på axeln!

Av Åsa - 7 maj 2015 08:58

I dag tror jag att det blir en bra dag! Solen skiner och fåglarna kvittrar, det är verkligen vår ute i dag. De är dessa dagar som vi har väntat på hela långa vintern.

Av Åsa - 7 maj 2015 08:57

I eftermiddag ska jag ha betygssamtal i det sista ämnet för att bli en utbildad barnskötare! Det känns så skönt, och jag är stolt över mig själv!

Ovido - Quiz & Flashcards